/
Retur comenzi online

Retur comenzi online


Pentru comert la distanță, Cumpărătorul are dreptul să se retragă din Contract, respectiv să returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fără invocarea unui motiv și fără a suporta vreun cost, decât cel de livrare la retur. Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare sau renunțare expiră în 14 zile de la:

- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun (în cazul unei comenzi cu produse multiple, livrate separat);
- ziua în care Cumpărătorul intră în posesia ultimei piese (în cazul livrării unui produs în multiple loturi sau piese).

Condiții generale pentru produse returnate, vândute de SALICE:

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost primite, însotite de accesoriile livrate.

Consumatorul e responsabil de diminuarea valorii bunurilor, rezultat al altor acțiuni decât de determinare a naturii /caracteristicilor / funcționării lor. În acest caz, la retur, SALICE va restitui consumatorului contravaloarea comenzii, minus suma aferentă diminuării valorii bunurilor.
Nu se acceptă la retur, produsele care:

- nu sunt pre-confecționate și pentru a căror realizare s-a prevăzut o selecție / specificație din partea consumatorului, respectiv care au fost personalizate după nevoile individuale ale consumatorului;
sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (durată limitată de utilizare);
prezintă defecte survenite după recepție, urmare a nerespectării de către cumpărător a condițiilor de transport, manipulare, montare, utilizare și întreținere precizate în Certificatul de garanție, Secțiunea D (vezi subsolul paginii);

- prezintă urme de uzură, folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, urme de șocuri mecanice / electrice;
cărora le lipsesc accesorii;
prezintă urme de murdărire – în cazul electrocasnicelor mici, prelungitoarelor, prizelor, bateriilor, acumulatorilor si incarcatoarelor – după ce au fost desigilitate și testate.

Pași de urmat pentru retur, la comenzi online:

Accesează formularul de retur de mai jos. Descarcă-l și trimite-l la adresa de mail [email protected]. Asigură-te că ai furnizat informațiile necesare (număr comandă, denumire produse, date de contact, cont bancar în care vom restitui contravaloarea comenzii);

Vei primi un e-mail din partea noastră cu confirmare că am fost înștiințați, în maxim 10 zile calendaristice de la data primirii solicitării tale;
Sună la orice companie de curierat și solicită ridicarea coletului de la adresa ta. Pentru siguranță, îți recomandăm să optezi pentru confirmare de primire / urmărire a coletului.
Specifică pe colet ”RETUR SALICE COMPROD SRL” și trimite-l la adresa: SC SALICE COMPROD SRL, 400285, PARC INDUSTRIAL TETAROM 1, STR TĂIETURA TURCULUI NR. 47, HALA H3;

Contravaloarea comenzii, reprezentând valoarea produselor plus costul livrării inițiale, îți va fi rambursată în cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii solicitării tale (cu excepția costurilor suplimentare, rezultate din alegerea unei modalități diferite de livrare inițială, decât cea standard oferită de SALICE, prin partenerii DPD sau Nemo Express).

Costuri de livrare sau transport la retur, pentru comenzi online:


Cu excepția cazurilor de reclamații soluționate în favoarea clientului, în care clientul are dreptul la reparare / înlocuire gratuită a produsului / reducere de preț / rambursarea banilor după caz, costul de livrare la retur va fi suportat de client. SALICE va returna valoarea comenzii inițiale (valoarea produsul achizționat și costul livrării inițiale).

Plasare și soluționare reclamații

Pași de urmat. Procedura de reclamații SALICE:

În caz de reclamații soluționate în favoarea clientului, în care clientul are dreptul la reparare / înlocuire gratuită a produsului / reducere de preț / rambursarea banilor după caz, costul de livrare la retur va fi suportat de SALICE.
Exemple de cazuri soluționate în favoarea clientului: produsul se primește deteriorat sau cu probleme, exceptând situația în care vânzătorul poate dovedi contrariul; bunurile livrate nu corespund comenzii ca număr de produse / tip produse, model.

Procedura în 4 pași:

1.) Accesează formularul de reclamații de mai jos. Descarcă-l și trimite-l la adresa de mail [email protected]. Asigură-te că ai furnizat informațiile necesare (nr. comandă, denumire produse, detalii reclamație, defectul produsului inclusiv poze / acte doveditoare, cum dorești să fie soluționată reclamația, date de contact, cont bancar în care să îți restituim contravaloarea comenzii);

2.) Reclamația va fi investigata în maxim 14 zile calendaristice de la data primirii solicitării tale;

3.) Vei primi un e-mail din partea noastră cu concluziile investigaței și propuneri de soluționare, asupra cărora îți vom cere acordul final;

4.) În caz de retur pentru reclamații soluționate în favoarea clientului, SALICE va restitui contravalorii comenzii, mai exact valoarea produsului returnat și costul livrărilor – atât cea inițială, cît și cea de retur – în cel mult 14 zile calendaristice de la data primirii solicitării tale (cu excepția costurilor suplimentare rezultate din alegerea unei modalități diferite de livrare decât cea standard, oferită de SALICE prin partenerii DPD sau Nemo Express).


ANPC

ANPC, Autoritatea pentru protectia consumatorului îți stă la dispoziție pentru probleme întâmpinate și nesoluționate, dacă este vorba de un caz reglementat de legislatia privind protecția consumatorilor. Detalii pe www.anpc.ro.


PLATFORMA ODR

Dacă achiziționezi bunuri în calitate de consumator, ai dreptul să utilizezi calea extrajudiciară de soluționare a litigiilor și de revendicare prin Platforma Interactivă de Soluționare a Disputelor Online (ODR), în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentul European și al Consiliului din 21 mai 2013 privind sistemul online de soluționare a litigiilor în materie de consum și modificările la Regulamentul (CE) nr. 2006/2004 și la Directiva 2009 / CE.
Platforma ODR este un instrument interactiv pus la dispoziția consumatorilor din Uniunea Europeană prin care se poate depune o plângere. Link către platformă: https://ec.europa.eu/consumers/odr.
În același timp, te informăm că utilizarea acestui sistem de soluționare a litigiilor de către noi nu este obligatorie.
Dorim să-ți reamintim că adresa de e-mail la care ne poți contacta este: [email protected]
Certificat de garanție, declarație de conformitate și instrucțiuni
– Valabil pentru toate produsele comercializate de SALICE –
– Valabil pentru toate comenzile, online sau în magazine –